pelaguu.blogspot.com

maanantai 28. toukokuuta 2018

Narsissit kukkii

Narsissit kukkii parhaillaan. Pikkuhiljaa kaikki alkaa kukkia, nämä aloittelee nyt.




Hillakin kukkii jo.




Verhoja leyhyttää
vire keväisen tuulosen.
Ihminen aistii
jo alkavan muutoksen.
Vuokkojen kukinta
ennustaa alkavaa kesää,
kiurut jo rakentaa
koivunlatvoihin pesää.
Suvi armas jo pian koittaa.
Birgit Ahokas


Olen muuten suunnittelemassa puutarhaani pieniä muutoksia. Oih, joo olen katsonut tv.stä upeita pienien pihojen muutoksia, siis kuinka paljon saa mahtumaankaan yhteen pieneen pihaan, no sellaisesta voin vain tällä hetkellä haaveilla. Sen sijaan ajattelin aloittaa jostain ihan pienestä. Miten luulette, jos esimerkiksi tuijia jostain pihasta saisin niin lähtisivätkö minun pihassa? No elikkä siis haluaisin ostaa tai vastaanottaa perennoja ja 3-4 kpl.ta tuijia. Haluaisin jo valmiiksi isoja taimia jos joku haluaisi luopua omistaan, jos on jakamassa tai muuta, niin mä voisin hakea täältä Lapin alueelta. Mukavaa kevätviikkoa kaikille!

4 kommenttia:

  1. toivottavasti löydät etsimäsi. Nyt on juuri sopiva aika istuttaa

    VastaaPoista
  2. Isoissa lienee hankalinta kuljettaminen ja tarpeeksi isosti kaivaminen, mutta aina kannattaa yrittää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarjolla oli tuijia Facebookissa roskalava-ryhmässä, niin siitä innostuin. Eivät tulleet mulle. Mutta ostin jo kokonaan uudet.

      Poista

Kommenttisi on minulle tärkeä! Kiitän sydämestäni, että kommentoit! ♥ ♥ ♥