pelaguu.blogspot.com

sunnuntai 12. huhtikuuta 2020

Instagram arvonta

Miten teidän pääsiäinen on mennyt? Me ollaan ulkoiltua ja tehty hyvää ruokaa! Nyt on ollutkin ihan mukavia ilmoja.

Otappa seurantaan minun meandibyjonna instagram tili ja käy siellä osallistumassa Me&i paketin arvontaan, jos haluat voittaa piristystä kevääseen. Riittää, että seuraat tiliäni meandibyjonna ja kommentoit arvonta julkaisuun. Arvonta on voimassa huomiseen maanantaihin 13.4 klo 8 aamulla.
Siellä onkin jo ihan kivasti osallistumisia.


Mukavaa kevättä! 😊

5 kommenttia:

  1. Pääsiäinen on mennyt mukavasti pihatöitä tehden ja tänään vesisadetta pidellen.
    En osallistu arvontaan, sillä en ole Instassa. Olen kyllä harkinnut, mutta muutenkin tulee ihan riittävästi istuttua näiden tietokoneiden äärellä.
    Mukavaa pääsiäisen jatkoa sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on totta. Someähky valtaa välissä itselläkin. Kiitos, elämä jatkuu kaikesta huolimatta, päivä kerrallaan! :)

      Poista
  2. Enoo instas mäkää, samasta syystä. Pääsiääne o menny iha tavallisen viikonlopun tyylillä. Mukavaa pääsiääsen jatkua!

    VastaaPoista
  3. Mukava kuulla, siis lukea sinusta! Olen ihan tyytyväinen kun pääsiäinen meni, ei mitään erikoista ollut. Yhden tuokkosen mämmiä söin, eikä sattunut sitä parasta mämmiä olemaan.
    Kirjoja olen lukenut, kun ehdin niitä kirjastosta lainaamaan ennen sulkemista. Nyt on toiseksi viimeinen kirja menossa. Sitten en tiedä mistä lukemista hankkisi.
    Hyvää kevään odotusta!

    VastaaPoista

Kommenttisi on minulle tärkeä! Kiitän sydämestäni, että kommentoit! ♥ ♥ ♥