pelaguu.blogspot.com

perjantai 13. syyskuuta 2024

Omakotitaloelämää

 Hei, rakkaudet! 


Viime kerrasta onkin jo aivan liian pitkä aika. Näin sadepäivänä onkin hyvä tänne kirjotella ja pohtia.. Onkohan minulla vielä täällä seuraajia ja lukijoita ja kuvienkin katselijoita? Raapustappa jotaki  kommenteihin, jos oot vielä mukana. Vai onko tää bloggaaminen jo so last season. Toisaalta tää vie paljon aikaa ja toisaalta, jos ei seuraajia, niin sitte ei varmaan kannata evlyttää tätä, mut katsotaan. Viime vuosina on tapahtunut huimia! Ja nyt oon aatellu, että elvyttäisin taas tämän blogin eloon.

Ostettiin kolmísen vuotta sitte omakotitalo Sallan keskustasta ja asustellaan nyt sitä, joten blogin kuvauksenki voi muuttaa vuokratalon pihasta, omakotitaloksi. Meidän perheeseen kuuluu edelleen minä ja mieheni ja kaksi lapinporokoiraa Onni n.3v ja Maya n.1 ja 6kk. Itse vietän pian pyöreitä, 40v, joten ikäkriisiä on meinaannu pukata viime aikoina.

Tämä kulunut kesä 2024, on mennyt meillä salaojaremontin parissa. Voin sanoa että rahaa on menny ja kaikki voimat, lähestulkoon. Heh. Lisäksi on harrastettu koirien kanssa koiranäyttelyissä käyntiä, lähinnä nuoremman kaa ja raatojälestystä. Pihaa en juurikaan laita meillä enää. Ei se purassu sinne suuntaan, vaan ihan muualle. Minua kiinnostaa kokonaisvaltainen hyvinvointi ja jatkuva itsensä kouluttaminen. Viimeisimpänä koulutuksena mainittakoon Diblomi Healing Drum -rumpuhoitaja, valmistuin siihen tammikuussa 2024. Ja sitä työtä teen nyt täydestä sydämestä. Lisää tuosta vaihtoehtosesta hoitomuodosta voit käydä lukeen www.hetki-metsassa.webnode.fi. Eli minulla on oma hyvinvointialan yritys Hetki metsässä, sen perustin varmaan tässä nelisen vuotta sitte, omien elämän kokemusten pohjalta. Kävin useita vuosia psykofyysisessä fysioterapiassa, ja siellä teimme rentoutusharjotuksia ja siitä sain idean, että minäkin haluan tehdä tätä. Siitä se sitten lähti. Ajatuksena oli viedä ihmisryhmiä ulos luontoon rentoutumaan, mutta ei se ottanut tuulta alleen, tajusin myös aika pian et tarviin koulutuksen, etsin koulutuksia kunnes tää rumpuhoitaja koulu tuotiin eteeni. Lisäksi minulla on yrityksessäni elämyspalvelu Rumpuhaltija Rytmin hahmo, jonka voi tilata eri tilaisuuksiin.

Rakastan edelleen reissaamista, lähinnä kotimaassa, ja tarviin sitä, lisäksi rakastan hyvää ruokaa! Mitäs muuta? Lähinnä näissä teemoissa on pyöritty viime vuodet. Ainiin ja mä oon alkanu harrastaa teatteria ja musiikkia. Kaksi teatteriprokkista meillä onkin jo takana ja laulan aina sillon tällön karaokessa ja kotosalla. Heräsikö jotain kysyttävää?

Miten sun vuodet on menny ja tämä kesä erityisesti?

Toivottavasti vielä seuraat mua täällä jatkossaki ja lisäksi mun höpötyksiä voit lueskella Instagramista tileiltä hetkimetsassa ja onnitheporokoirafeatmaya, otahan seurantaan! Ompa mukavaa olla taas täällä!  Mulle saa nakata taas haasteita, jos täällä semmosia vielä pyörii.





Kuullaan ja nähdään!

Täytyy jatkaa blogin päivittämistä toisella kertaa, nyt reissujalkaa vipattaa!

2 kommenttia:

  1. Heippa taas. Olethan paljon tehnytkin kaikenlaista, kouluttautumista, muuttoa ja harrastusta. Synttäri Onnittelut myös!
    Onhan näistä blogien pitäjistä monet jonnekkin kadonneet ja postaustahti on harventunut, kuten itselläkin. Mutta en ole muutakaan keksinut, kun ei oikein instakaan ole oikein napannut, vaikka joskus sieltä jotain katselenkin. En ole kuitenkaan jättämässä bloggeria, niin pitkään kuin se on toiminnassaa.
    Joten tervetuloa vaan tänne takaisin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emilie! Itse keskityn enemmän nykyään instagramiin. Mutta katsotaan mitä tästä tulee, vai tuleeko mitään.

      Poista

Kommenttisi on minulle tärkeä! Kiitän sydämestäni, että kommentoit! ♥ ♥ ♥