pelaguu.blogspot.com

tiistai 14. tammikuuta 2014

Uusi blogi tuttavuus -tunnustus

Kiitos paljon Minnalle Pinkki pelakuu -blogiin Mökkipuutarhan Pirjon alunperin tekemästä ja eteenpäin pistämästä tunnustuksesta. Lämmittää mieltä näin talven keskellä kovasti! <3

Olen lueskellut ja löytänyt muutamia blogeja vasta äskettäin, silti on kuitenkin haastavaa päättää kenelle sen antaisin. Koska yksi näistä on juurikin Minnan blogi Pinkki pelakuu. Kun aloin lukemaan Minnan blogia minulle tuli dejavu -olen käynyt täällä ennenkin, kodin omainen ja hieman samanhenkinen blogi sai minut heti koukkuunsa.

Luen ja olen kiinnostunut erityisesti luontoon ja puutarhaan liittyvistä blogeista. Seasta löytyy ripaus sisustusblogeja sekä elämän makuisia blogeja. Omat valintani ovat tälläkertaa laidasta laitaan. Kaksi viimeistä on sellaisia jotka löysin jokin aika sitten, eivät kovin tuoreita tuttavuuksia mutta melko uusia.

Mukava uusi tuttavuus -blogi tunnustuksen voit laittaa eteenpäin niin monelle uudelle löytämällesi blogille kuin haluat. Minä laitan ne seuraaville seitsemälle blogille! Voit halutessasi jättää tunnustuksen ottamatta mukaasi, jos se tuntuu sinusta parhaimmailta, en pahastu.

Mukavaa kevään odotusta kaikille, kohti uusia haasteita!! :)

Elämää ajatuksen siivin - Seijastiina
Sadun parvekepuutarha - Satu
Vikki kuvailee
Scillan puutarhassa
Vaihtoaskel hyppy - Annekatariina
Kuvakirjeitä karsikonperältä - Aimarii

ja vieläkin löytyi yksi sokerina pohjalla..
Quun puutarha



10 kommenttia:

  1. Hei vaan ja kiitos oikein paljon tästä ♥
    On ihana kuva ja kukka, toki tahdon tämän mukaani.
    Joo ja mun lukijat löytyy kyllä, ihan alhaalta kun rullaa blogissani, siellä he ovat.
    Antoisaa talvea ♥

    VastaaPoista
  2. Lämmin kiitos Pelaguu tästä tunnustuksesta, tämä ilahdutti.
    Käyn hakemassa seuraavaan postaukseen. KIITOS!

    VastaaPoista
  3. Oi! Kiitos paljon tästä tunnustuksesta. :) Piristit päivääni :)

    VastaaPoista
  4. Minä kiitän ja kumarran. Kiva tämmöinen huomionosoitus on saada, lämmittää mieltä kovasti. Kyllä minä kukkasen poimin itselleni, jahkas ennätän.

    VastaaPoista

Kommenttisi on minulle tärkeä! Kiitän sydämestäni, että kommentoit! ♥ ♥ ♥